måndag 9 maj 2011

Äntligen träffat mamma igen!

Vi har precis kommit hem från min mamma. Vi var ute på en snabb visit kan man väl säga. Jag ville bara träffa henne, har saknat henne - behövde en mammakram kände jag! Sedan så kollade hon naturligtvis på den nya bilen, och gissa vad? Hon älskade den!

Mamma ville självklart provsitta bilen

Den nya bilen, en Volvo V50 diesel


Mamma och jag

På vägen hem
så åkte vi förbi ICA supermarket, och handlade lite till storbaket jag ska göra imorgon. Imorgon kommer bli en fullspäckad dag, då jag ska städa lägenheten, jag ska fixa altanen och ta bort all pollen från möbler och dynor osv. Sedan ska jag ge mig på att baka lite så det finns i frysen - alltid bra att ha hemma!

Nu ska jag stänga av datorn för idag, för nu ska jag och pojkvännen se på big brother ihop tänkte vi innan vi går och lägger oss för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar