tisdag 24 maj 2011

Kan ni gissa vart vi ska?

Jo på torsdag när Linus ändå är ledig så tänkte vi åka till Gekås Ullared, för sista gången innan hösten. Snart börjar ju allt folk åka dit och då är det helt omöjligt att
  • Hitta parkeringsplats
  • Hitta de saker man är ute efter
  • Man får ingen matplats (kanske nu när den nya restaurangen finns)
  • Tar hur länge som helst att få testa ett klädesplagg
Men vad kul det är där - en upplevelse verkligen. Och jag är hur glad som helst att Linus älskar att gå där med, lika galen som jag där.

Nu ska jag fixa lite annat, och måste fixa bloggen idag!

2 kommentarer:

  1. Härligt! :) när jag var liten brukade vi åka mitt i sommaren, FULLT MED FOLK! fast det var rätt nice ändå, jag visste inget annat om Gekås då :)Allt folk var liksom en del av det:P :)

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Det värmer verkligen, blir lika glad varje gång.

    Ja filmen life as we know it var jätte bra! Helt klart den bästa på länge :)

    Ullared är rena himmelriket haha! Köper alltid en massa saker som jag absolut inte behöver men bara måste ha...

    Stor kram!

    SvaraRadera