måndag 9 maj 2011

Måndagslistan


  • Jag är så oerhört lycklig med min fantastiske fästman/sambo!
  • Jag har världens bästa familj.
  • Helgen har varit fantastisk, och underbart fint väder.
  • Sommaren närmar sig ännu mer.
  • Jag har otroligt fina vänner.
  • En ny spännande vecka framför oss.
  • Pojkvännen har orkat med mitt sura humör som kommer då och då.
  • Jag får veta om jag har blivit utvald till att vara testpilot för fler saker.
  • Vi får hem vår andra dator och ett till mobilt bredband, rosa till mig!
  • Träffa min mamma igen, då hon har varit bortrest i helgen.

    Jag ska börja med att skriva måndagslistor, för att peppra mig själv med att måndagar inte är så farliga egentligen. Listan har jag hittat hos en bloggare, som har en supermysig blogg enligt mig. Bloggen hittar du hos Jennyn.

1 kommentar:

  1. Åh vad du är rar, tack fina för dina snälla ord och så roligt att du gillar att följa min blogg! Tack för riktigt härlig lista :)

    Önskar dig en fin kväll, Kram Jenny

    SvaraRadera