onsdag 8 juni 2011

Tips på studentpresent, tack!

Onsdag idag, veckan får fort - och det är väl tur det för då är sommaren på ingång och semestern igång. Idag har jag ingenting planerat faktiskt, ganska skönt det med. Syster och hennes kille skulle komma hit en sväng idag.

Imorgon är det möte som gäller, hos AMA. Det ska bli intressant det här, hur allt kommer att bli osv. Mötet startar kl 13 och håller säkert på i någon timma. Före eller efter mötet så ska jag fixa lite ärenden, bla köpa en studentpresent till min syster Anna!

Min syster Anna tar studenten på fredag, vad tiden går fort! Jag kan knappt tro det. Men jag måste erkänna att jag har lite smått panik, jag har inte köpt någon studentpresent ännu och jag har ingen aning om vad jag ska köpa, inte Linus heller för den delen! Så snälla, ge mig tips på vad man kan köpa!

Nu ska jag dammsuga, diska, skura kanske jag skulle göra med. Efter allt slit får det bli en härlig dusch!

2 kommentarer:

  1. armband + halsband, örhängen, ring, pressentkort, smink.

    SvaraRadera
  2. Smycken är ju alltid uppskattat. Vet du inte riktigt stilen så är det bra med presentkort :-)

    SvaraRadera