onsdag 13 juli 2011

Dålig uppdatering

Det har varit väldigt dålig uppdatering på bloggen den senaste månaden och ni får ursäkta mig. Jag har dock inte haft någon vidare inspiration, och inte haft någon större ork till det heller för den delen. Jag känner inte att jag har någon större ork eller inspiration till det än MEN det kommer att bli bättre. När jag får en riktig rutin på vardagarna, när jag börjar jobba den 25 Juli så kommer jag säkert att börja blogga igen, för då händer det ju faktiskt någonting i mitt liv.

Idag är det verkligen en slödag för min del här hemma. Jag vill hitta på någonting men vet inte riktigt vad bara. Funderar dock på om jag ska ställa mig & diska, lyssna på musik & rengöra ugnen, för det behövs ju faktiskt. Jag har också lovat min syster att lägga in alla korten från hennes student på FB också. Det finns ju faktiskt mycket att göra - men inget jag har lust till nu.

Om ens bästa vän klagar på att du är en dålig vän, vad ska man göra mer än att försöka vara en bra vän, men ändå få massa skit? Varför ska man då lägga all sin energi på det när ingenting duger ändå? Jag saknar verkligen din vänskap, men jag tänker inte stå ut med allt snack som går, och att jag inte skulle duga som din vän - för det vet jag faktiskt att jag gör!

2 kommentarer:

  1. Problemet är att du inte ens försöker och bevisar inte att du saknar vänskapen som du säger att du gör. Ja har försökt att höra av mej men får ingen respons tillbx lr du är inte närvarande när vi pratar i telen och du säger inte så mkt... TRÅKIGT, TRÅKIGT LINDA!

    SvaraRadera
  2. Som bästa vän är jag ärlig och säger vad jag tycker och säger vad jag känner för att du ska veta vad man ska kunna förbättra för att en vänskap ska hålla. En riktig vän är ärlig och säger vad man känner och tycker och då ska inte den andra gå och bli sur och arg. Riktiga, fina och ärliga vänner berättar vad man känner för att kunna förbättra vänskapen i stället för att skita i de och bli sur. Det är inte jag som är vän med mig själv, vi är två st som ska kämpa för att hålla vänskapen vid liv och inte bara en. Du verkar inte bry dig om vår vänskap lr vilja kämpa för den för att hålla den vid liv.....

    SvaraRadera