söndag 5 juni 2011

Första natten på Öland!

Nu har vi avverkat vår första natt på Saxnäs camping på Öland. Jag och pojkvännen har sovit i förfältet och det har inte varit kallt alls faktiskt, som vi trodde från början. Igår så solade vi, badade årets första dopp i havet - och det var inte ett dugg kallt. Hur skönt som helst.

Linus och jag vaknade kl åtta och gick på toa - när vi sedan kom tillbaka så vek vi ihop våra sängkläder, och ordnade lite. Fixade gardinerna igen på förtältet osv. Nu sitter vi här - har stoppat i oss varsin banan och väntar på att alla andra ska vakna så dagen kan börja på riktigt.

Idag ska vi spela golf, vi ska äta middag ute eftersom Linus pappa tjej fyller år idag - grattis till henne! Sedan blir det väl sol & bad också självklart.

Tänkte att jag bara skulle passa på att skriva ett inlägg när jag ändå inte har något speciellt att göra. Nu ska jag smörja in mig med en helt flytande solkräm (läs kräm!), och försöka få lite mer färg på min kropp innan det är dags att åka hem imorgon för denna gången.

Grattis till min fina vän Beatrice som har fött en fin dotter idag på morgonen.
Hoppas att ni får en trevlig helt och jag skriver imorgon igen.

2 kommentarer:

  1. Du får väl lägga upp en bild på den nya bikinin sedan då. ;)

    SvaraRadera
  2. <3 Du får träffa sötnosen så fort ni är hemma igen, det lovar jag!

    SvaraRadera