lördag 4 juni 2011

Nu är vi på vägen!

Nu sitter jag och min fina pojkvän i bilen på väg till Öland med ett shoppingstop i Kalmar. Väckarklockan ringde halv sju idag, och jag kan säga att jag gärna hade velat sova någon timma till faktiskt - både pojkvännen och jag.

Men eftersom vi ska stanna till i Kalmar också, så ville vi k0mma någorlunda i tid ner till Öland för att träffa alla. Linus pappas tjej barn kommer också, och de har vi inte träffat på länge, så det ska bli jättekul. Vi vill ju som sagt ha så mycket tid som möjligt på Öland - där vi ska koppla av och umgås med nära & kära.

Resan kommer ta omkring 3 timmar, så vi kómmer vara framme runt 11 idag i Kalmar. Jag har laddat bilresan med massa skoj. Jag har ju som sagt minidatorn med mig - som ni märker, och har även köpt mig en skvallertidning(läs älska!), och mobilen och självklart sällskap med min fantastiske pojkvän, vi har också packat med oss massa vatten för att klara resan.

Vi ska vara borta i två nätter, men packat för snarare en vecka - och då menar jag både två. Men jag antar att sängkläderna och kuddar/täcken tar en stor del av packningen också.

Vi har inte ätit någon frukost än,bara druckit kaffe. Vi tänkte att vi stannar på Mc´donalds i Vetlanda(där pojkvännen bodde innan när vi träffades), och äta lite frukost. Jag kan verkligen inte äta på morgonen, om det är för tidigt, då blir jag bara illamående. Hur är ni på morgonen?

Hoppas det går bra för dig inne på förlossningen idag, underbara Beatrice!

Nej, nu ska jag kolla min mejl och lite annat. Men hoppas att ni får en fantastisk långhelg ute i det fina solskinet - sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar