fredag 15 juli 2011

Migränen kommer & hälsar på

Idag var det tänkt att jag skulle gå ner till min väninna & hennes två barn och tillbringa dagen där, men eftersom jag vaknade med en hemsk migrän så fick jag ställa in det, tyvärr. Så nu sitter jag här igen, och vet inte vad jag ska göra. Jag vet att det finns massa & göra - men orkar jag ta tag i det? Jo jag får nog ta & lägga in alla korten från systers student osv, då blir ju iallafall hon nöjd om inte annat & jag slipper allt tjat från hennes sida. DET ska jag ta hand om idag. Skulle behövt rengöra alla plåtar vi har hemma, dom är smutsiga & det sitter nog fast som sten på också, skulle jag gissa. Diska får jag väl också se till att ta tag i, men det kan jag göra innan Linus kommer hem bara.

Om jag känner mig bättre i mitt stackars huvud till kvällen så kommer väninnan & hennes sambo, och deras 2 barn att komma hit & grilla med oss. Jag hoppas att vädret håller sig i, och att vi kan se fram emot en trevlig kväll med våra vänner.

Linus börjar sin semester på måndag, vad skönt det ska bli. Då ska vi åka till Öland i några dagar & hälsa på hans familj. Sedan har vi väl inte planerat så mycket mer, eftersom vi bara har en vecka ihop, för jag börjar ju jobba måndagen efter, och det ska jag säga er - att det ska bli riktigt roligt!

Nu börjar snart Våra bästa år, och ska fixa mig ett knäckebröd med gott pålägg på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar