fredag 15 juli 2011

Kvällsbesök

Idag fick jag till en riktig fixardag här hemma, man aldrig får till annars. Nu är iallafall min migrän borta & det tackar vi för. Om cirkus en halvtimme så väntar vi storbesök av väninnan & hennes familj. Vi ska laga lite mat ihop & umgås. Hennes pojkvän & min ska fira att deras semester börjar på måndag. Ska bli himla trevligt detta.

Jag har även hunnit fixa min första(?) matlåda, som jag ska ha den 25, kycklinggryta med ris fick det bli. Och diskat alla våra plåtar & även vårt ugnsgaller som inte var speciellt rent, men nu är det de. Kan ni se på bilden nedan vilken sida som är ren, höger eller vänster?


Inte så svårt att se tycker jag. Ni ser väl hur det blänker ;) Nu ska jag dammsuga av det värsta i köket och den där jäkla matta i tvrummet, som drar till sig allt & lite till ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar