måndag 18 juli 2011

Polkagris VM

Det var väldigt annorlunda att vakna med Linus vid sin sida, en måndagsmorgon. Det är så mysigt att vi har en vecka semester ihop nu, sedan är det min tur att jobba, men det ser jag bara fram emot.

Idag ska vi till Gränna, polkagrisstaden, och kolla på polkagris VM, som min brors jobb tävlar i. Jag har aldrig varit där & kollat innan så det ska faktiskt bli riktigt skoj. Min bror ska faktiskt få tävla nästa år för sitt jobb, Franssons polkagrisar. Linus & jag firar ju 16 månader imorgon, så tänkte att vi äter ute i Gränna idag på restaurang - det ska bli himla mysigt!

Imorgon åker vi ju till Öland i en natt, till Linus pappa & hans tjej. De har en husvagn på Öland, som jag har nämnt tidigare här i bloggen. Ska bli skönt med lite ombyte faktiskt.

Jag är inte klar i köket ännu, så efter bilden får vänta lite, ha tålamod!

1 kommentar:

  1. Mysigt! Vart åt ni nånstans?
    Hoppas ni får mysigt på Öland!

    SvaraRadera