söndag 17 juli 2011

Barbordet borta - check!

Jag har länge retat mig på barbordet som står ute i köksdelen, det tar alldeles för mycket plats & det sticker ut. Igår tog vi tag i detta. Vi tog bort bordet igår & satte dit ett runt bord & två stolar. Det blev hur bra som helst - fast dock inte riktigt klart ännu, för ska fixa lite mysfaktor först innan ni får se slutresultatet, men tänkte att jag kunde visa hur det såg ut innan vi tog bort bordet, så kommer ni förstå vad jag menar.

Nu kanske ni har fått en bättre bild på hur det såg ut, och hur mycket bättre det kan bli. Återkommer med en efterbild - när jag är klar med det.

2 kommentarer:

  1. Spännande!!! Ska bli kul att se efterkort! Ska fixa in din länk så fort jag har tid, ser du inte det om en vecka så påminn mig.... Lite mkt nu!

    SvaraRadera