måndag 7 februari 2011

Hemresa för bästa vännen

Igår åkte Maria och Cornelia hem till Norrköping igen, efter 6 dagar hos mig och Linus. Veckan gick jättefort och jag har haft hur underbart som helst. Vi har bakat, skrattat, lekt med Cornelia, tvättat & städat, vi har varit i Ullared, varit på A6 center, varit nere i city, hunnit äta hämtmat från Jensen´s, kollat på melodifestivalen. Mycket kort blev inte tagna under veckan, men nästa gång är det jag och Linus som åker till Norrköping - vilket vi ser fram emot jättemycket! Hur har er helg varit?

Idag har inte jag gjort så mycket, ska ner till Willys och handla färsk pasta och ska till apotektet och köpa en ansiktskräm som man har på natten. Idag ska jag göra en pasta rätt och kommer använda mig utav färsk pasta och massa färska grönsaker, mumsigt värre! Ska fixa mig iordning nu och åka.

1 kommentar:

  1. Sv: Hahaha, oj.. Men nu är det fixat så alla 10 fakta är med ;)

    SvaraRadera