söndag 13 februari 2011

Planer för vecka 7

Måndag: Alla hjärtans dag! Denna dag ska firas med att först gå på A6 med syster, ska handla lite smått till kvällen. På kvällen vid 20 så har vi bokat bord på vår favoritrestaurang i Jönköping - Jensens bofhus. Där ska jag och pojkvännen avnjuta en trerätters meny med vin.

Tisdag: Idag ska jag hem till mamma och hjälpa henne. Hon har skadat sig på jobbet, hon halkade och fick en spricka i muskelfästet, så nu går hon runt med en mitella av den avancerade sorten. Hon är sjukskriven i 2 månader och behöver mycket hjälp då hon har mycket ont.

Onsdag: Idag ska jag umgås med min kusin Amanda, ska bli riktigt trevligt! Vet dock inte vad vi ska hitta på ännu men det märker man! Plugga till körkortet också ska jag göra.

Torsdag: Idag är Linus ledig, så ska övningsköra. Annars har vi inte planerat något annat. Tvätta får det nog bli också, tyvärr!

Fredag: Idag ska jag på möte hos AF. Annars ingenting planerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar