tisdag 31 maj 2011

Hemma hos syster

Nu sitter jag hemma hos min syster & hennes kille. Vi ska snart åka ner på stan igen för att kolla på balen som hennes kompis går idag. Vi ska äta glass också tänkte vi! Vilket superfint väder vi har haft det idag, helt underbart skönt. Synd bara att inte bussarna vet vad aircondition är för något - svimfärdig på bussarna typ ju.

Tänkte att jag skulle uppdatera er om mötet jag var på idag med Ama. Jag var sjukt nervös - mådde illa av nervositeten - helt sjukt egentligen! Men mötet gick över min förväntan, och min nya handläggare är super! Jätte trevlig & rolig. Vi har ett möte nästa torsdag kl 13,00 och då vet jag egentligen lite mer om vad som kommer hända. Idag berättade han bara lite om sig själv, om "företaget" och självklart lite om vad de sysslar med osv. Det är ju som sagt sommar snart, vilket innebär semester så han kommer gå på semester v 29 också. Praktik får det bli efter sommaren, eftersom facket sätter stopp för praktik under sommaren - men det tycker jag är helt rätt!

Nu ska jag dricka ett stort glas vatten, och gå på toa - IGEN! Vet inte hur många toalettbesök det varit under dagen, sjukt!

Sänder också en stor varm kram till min fina vän Bea, som ligger på förlossningen - eftersom hennes vatten gick inatt. Allt kommer att gå jättebra, och lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar