onsdag 25 maj 2011

Ny design på bloggen

Som ni ser så har det förändrats lite här på bloggen, vad tycker ni om den nya designen? Själv så tycker jag om den även om den känns lite "blek", men får väl testa den här i någon vecka. Skulle kanske ha velat ha något vid min rubrik - men vet inte vad det skulle vara.

Idag ska vi som sagt storhandla när Linus har kommit hem och vi har ätit mat. Inköpslistan börjar bli klar och när den är klar ska jag börja med Gekåslistan. Jag ska skriva vad vi behöver handla hem, blir smidigare då.

Nu ska jag ta mig en lång härlig dusch, och fixa lite kaffe. Sedan skriva klart det sista som ska handlas. Ha en fortsatt trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Fin! Vad är det för teckensnitt du använt dig av? Är det något som endast funkar på blogspot kanske? Kram ♥

    SvaraRadera