tisdag 24 maj 2011

Träffa syster

Vet inte om det kommer bli så mycket gjort med bloggen idag, då det är en sådan dag jag inte känner för att vara hemma alls - så därför ska jag iväg och träffa lillasyster om dryga timmen. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt, antingen upp till A6 en sväng eller hem till henne och hennes kille. Linus får väl hämta mig efter jobbet så vi kan få i oss middagen lite tidigare än igår, som blev runt halv nio - inte bra det!

Idag blir det spagetti & köttfärssås, och det har inte vi lagat på länge faktiskt. Borde skriva inköpslista med eftersom vi ska storhandla på söndag.

Jag har förresten fått mer besökare, vad roligt! Välkommen hit och hoppas att ni fortsätter att stanna. Det är ju alltid kul att veta vilka som läser ens blogg, så vilka är ni?

1 kommentar:

  1. Vi åt spaghetti o köttfärssås i dag här hemma. Mums är det!

    SvaraRadera