tisdag 7 juni 2011

Hemma igen!

Vad skönt det var att få sova i sin egna säng och att få vakna i den - men jag kan inte säga annat att helgen har varit helt underbar på Öland. Vi har badat, solat, umgåtts, spelat spel osv. Hur har er helg varit?

Vi tog med oss kameran för att ta lite bilder - men det glömde vi helt och hållet bort. Men vi ska ju dit i sommar igen - så då kommer bilder att läggas upp.

Idag ska jag tvätta, det behövs. Jag ska även ta att smörja in mig, eftersom jag har bränt mig totalt på Öland, och nu är det bara att hoppas att det blir brunt istället för rött. Ska sätta mig ute i skuggan och lösa lite korsord sedan, köpte en tidning igår på vägen hem.

2 kommentarer:

  1. Va skönt, skönt att vara borta men skönt att komma hem till sin egen säng också :-)

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt skön dag!

    Själv sitter jag på jobbet och sliter, eller ja just nu är det lunch, men ändå.

    Vi ska ner och jobba på DreamHack (som du nog känner till om du kommer från jkp) samt ha en massa möten rörande vårt bröllop i sandserydskyrka. =)

    SvaraRadera