fredag 3 juni 2011

Nu är det långhelg!

Vad härligt det ska bli att åka till Öland imorgon när vi har långledigt - och det ska vara solsken också vilket gör allt mycket roligare! Vi ska iallafall ner till pojkvännens pappa och hans tjej på Öland som har ställt upp deras husvagn där på säsong. Det ska bli helt fantastiskt att få komma iväg lite - detta var en perfekt idé!

Vi åker imorgon bitti, för att få så mycket tid som möjligt. Innan vi åker över till Öland så ska vi stanna till i Kalmar och leta efter ett par högklackade skor till mig med öppen tå - hittade inte några i Jönköping - antingen fanns inte storleken jag sökte eller så var de inte snygga. Sedan ska vi också kolla efter en bikini till mig(läs bikiniångest!), och badbyxor till pojkvännen, ifall det blir bad och självklart ska vi sola också.

Pojkvännen är på väg hem nu efter jobbet och då ska vi ner och handla lite parmesanost, för vi tänkte fira långledigheten med ceasarsallad och ett glas vitt vin ute på altanen och bara koppla av - något som vi båda behöver! Efter middagen och avkopplingen får vi nog ta tag i packandet, eftersom vi ska vara borta två dagar.

Eftersom vi ska åka bort så tror jag inte att jag kommer att skriva i bloggen förens måndag kväll, men eftersom det är Big Brother final på söndag - så ska datorn med iallafall, så får vi väl se via mitt 24/7 konto - och tro inte att jag är helt galen i BB, jag köpte faktiskt 24/7 när det var en vecka kvar och de hade sänkt priset från 249 till 19:-. Det händer ju mycket roliga saker sista veckan så tänkte att det var värt det. Får se om jag skriver i bilen imorgon kanske!

Köpte nya skor igår iallafall, det blev två par skor, och jag är helt nöjd med de. De kan jag ha hela sommaren, men ska köpa ett till par skor, som jag sa ovan.

De vita skorna är otroligt sköna att ha på sig. De kostade endast 149 :-
De blommiga härliga ballerinaskorna är snyggt till precis allt och kostade 199:-
Båda skorna kommer från Skopunkten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar