torsdag 14 juli 2011

Varit hos väninnan idag

Idag har Linus varit ledig från sitt jobb, så därför har vi varit på IKEA en sväng & köpt lite nya dricksglas, eftersom vi märkt att våra börjat spricka, vi kollade även efter nya kaffemuggar men hittade inga vi gillade tillräckligt mycket. Sedan var vi på Chili Thai inne i Jönköping & åt deras super goda buffé.

Sedan bestämde jag att vi skulle åka till en väninna & hälsa på henne & barnen. Vi blev bjudna på kaffe, och massa bus såklart. Det är alltid lika trevligt att umgås med dom. Sedan kom väninnans sambo hem från jobbet, och blev överraskad att vi var på besök! Väninnan & jag bestämde att vi skulle se imorgon också, då våra killar jobbar hela dagen lång. Det blir nog att jag går ner till henne, och får en promenad på köpet! Det är ju roligare för hennes två åring att få vara hemma och leka med alla sina leksaker, eftersom vi inte har några i princip. De kanske ska komma till oss på kvällen sedan & grilla om det blir fint väder.

När vi sedan kom hem, så satte Linus igång att diska & jag rengjorde ugnen, så det är gjort nu iallafall. Vi stekte varsin hamburgare med små tillbehör. Nu sitter vi & kollar på tv, och tror att jag ska lägga mig tidigt idag, blev en sen natt igår.

Hoppas ni alla har haft en lika bra dag som mig idag!

1 kommentar: