onsdag 31 augusti 2011

Flytthjälp och barnhjälp

Idag ska jag hjälpa min vän att flytta. Jag ska dessutom hjälpa till med barnet som är hemma (Det andra barnet är hos dagmamman då), så att de ska hinna med så mycket som möjligt idag. Jag ser fram emot det, jag tycker om att flytta - även om det inte får ske allt för ofta.

Jag ska gå bort till församlingshemmet vid kvart över åtta nu, så möter jag upp hennes kille där som jag ska få åka med resten av biten, snällt!

vad ska det bli för väder idag? Ser ut som fint, men på nyheterna säger de att det ska vara svalt, så jag har ingen aning. Kanske ska ta med mig något för båda tillfällen?

Wooho, imorgon fyller jag år, det är marknad OCH jag får lön! Imorgon ska jag skicka efter lite från jotex.se. Kan visa imorgon vad jag skickat efter där.

Nej nu ska jag få i mig allt kaffe jag bryggde, och få något annat i magen. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar