måndag 29 augusti 2011

Folk som stirrar

När jag var på väg hem från mötet och satte mig på bussen så såg jag en tjej sitta och stirra på mig. Min första tanke var direkt "vad hon stirrar, är det något fel eller", och insåg sedan att hon kollade på min degklump(?) till mage.

Det var så varmt på bussen idag och tog av mig jackan. Då hade jag enbart linne på mig, och hon stirrade och stirrade. Tyckte hon verkligen att det var så illa?

Min personliga åsikt är att det är hemskt när någon stirrar på en. Jag har gått ner i vikt och mitt midjemått har minskat med 10 cm. Visst jag är inte perfekt och jag är inte smalast, MEN jag känner mig smal, jag känner mig snygg och jag mår hur bra som helst. Det är väl ändå det som räknas?

2 kommentarer:

  1. Ja, den serien är jättesöt verkligen :) Ja, min barnlängtan är verkligen jättestor. Men än blir det inga barn, får vänta in min pojkvän först, hehe :) Han är ett år yngre än mig så..!

    Tyvärr så får jag hjälp med designen, kan ju inte själv :)

    SvaraRadera
  2. Om du inte brydde dig om din övervikt, eller att folk stirrade så hade du aldrig skrivit ett blogginlägg om det.

    Patetisk är vad du är.

    SvaraRadera