tisdag 16 november 2010

Besök hos syster

Idag åkte jag och Linus till min syster och hennes kille för ett besök. Jag har inte träffat min syster på ett tag nu, så idag var det äntligen dags!

Anna och Tommy bjöd på kaffe när vi kom, och det satt ju fint efter att vi hade ätit kycklinggryta innan vi åkte hemifrån. På torsdag ska vi dit igen, fast då på kalas. Tommy fyller äntligen 18 år, så han längtar kan man säga - på torsdag kan han köpa sig en tia lott. Dom vet ännu inte om det blir smörgåstårta, eller en prinsesstårta, för mig kvittar det dock eftersom jag tycker om bägge två.

Idag har jag inte gjort mycket kan jag erkänna. Men imorgon blir det desto mer, då ska jag baka kanelbullar på en liter, blir alltså ca 60 st bullar. Vi var och handlade innan på citygross - lite som behövdes till baket.

Känner du att du vill skratta lite innan du går och lägger dig idag? Då tycker jag att du ska kolla på ett program som heter "Pensionärsjävlar". Ett hysteriskt roligt program. Det är inte långt till skratt - jag ska kolla minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar