onsdag 17 november 2010

Städ och fixdag!

Igår så kände jag mig inte helt kry faktiskt. Jag frös som tusan och jag mådde lite illa. Och sedan en sprängande huvudvärk på detta, som verkligen inte ville försvinna. Detta slutade med att jag inte orkade fixa mat till mig och mannen, och jag skulle ha städat igår - så idag blir det dubbelt upp. Men min fantastiske pojkvän fixade mat till oss igår, så gulligt!

Tänkte att jag ska börja plocka i lägenheten först och det innan "Våra bästa år" börjar, och så blir det frukost till programmet. När det är slut är det bara att börja damma, bädda, diska, dammsuga, skura, vattna blommor och sedan ska jag ta tag i våra fönster idag som är hur smutsiga som helst.
Detta kommer antagligen ta några timmar, fint kommer det bli iallafall.

Senare i eftermiddag kommer jag skriva ut mitt recept på hur jag gör en härligt Chai- Tea. Nej, nu ska jag börja plocka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar