onsdag 5 januari 2011

Äntligen en digitalkamera!

Fick precis ett samtal från min pojkvän, och han hade stannat i Eksjö, med lastbilen på Elgiganten. Jag var på A6 innan på Elgiganten, men då var kameran slut. Till min stora besvikelse så ringde jag Linus och sa det och han sa att han kunde kolla Eksjö, när han ändå åkte förbi där. Den fanns där, så den köpte han och självklart ett minneskort till den. Jag är så glad nu, känns som en belöning för att vi är så duktiga!

Jag sitter fortfarande hos Anna och Tommy, men funderar på när jag ska ta och åka hem. Kanske kan Linus hämta upp mig, eller så får jag ta bussen helt enkelt. Känner mig helt seg idag, trött också för den delen. Någon bra film ikväll får det nog bli!

Denna fina digitalkamera är nu i vår ägodel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar