onsdag 5 januari 2011

Provtagit bilder med kameran

Det blev att Linus hämtade mig hos Anna och Tommy. Vi hade inte tagit fram någon mat, som vi skulle ha till middag. Så idag fick det faktiskt bli MAX, men innan ni säger att vi misslyckades så har ni helt fel. För vi åt "Delifresh low carb - burgare med en liten sallad som tillbehör, och vatten till. Den var riktigt saftig och god, helt okej faktiskt. Visst saknade jag pommes till hamburgaren, men nej, sallad fick det bli.


När vi sedan kom hem så ville jag bara kolla på kameran, och den var grym alltså. Blir ju mycket roligare att ta kort om man har något fint att ta kort med. Så hädanefter kommer det bli många bilder. Linus och jag kom fram till att vi ska framkalla alla bilder, för roligt att ha korten i handen också, lite gammaldags - men jag tycker om det. Visst, roligt att ha bilderna på datorn med, men inte samma känsla alls. Så Linus och jag tog en provbild, och tänkte visa er. Det är en bild på oss.



Innan vi åkte hem innan så gick vi in till Hemmakväll en sväng för att hyra filmer. Fanns ju ingenting vettigt under kvällen. Linus och jag tänkte se film, för han är ju ledig imorgon så kan vara uppe lite längre. Vi hyrde "En galen natt", "Youth in revolt", "Änglavakt", dessutom så hittade vi filmer till fyndiga priser, så blev också "G-force" och "Hipp Hipp", för endast 49:-/st.
Så ikväll blir det myspys framför film. Ha en bra kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar