onsdag 5 januari 2011

Sitter hos Anna och Tommy

Jag sitter hos Anna och Tommy just nu, vi kollar på våra bästa år. Jag har varit här sedan kl 10 imorse. Vi ska gå till A6 vid tolv ungefär, för Anna skulle köpa en personvåg och jag ska köpa en kamera idag, så det blir lite bättre bilder. Ska köpa en (svart?) kamera, med 19 megapixel, och det är en samsung kamera. Den finns på Elgiganten och kostar endast 499:- så tänkte att man skulle passa på. Jag hoppas bara att den finns kvar, annars får vi beställa hem den från internet.

Till lunch idag blir det en ost och broccolisoppa igen, jag vet. Men det är smidigast när jag åker iväg på dagarna. Kunde ju inte äta lunch vid tio och när jag kommer hem så blir det ju för sent, då är det ju nästan dags för middag. Men till ska jag ha grillklubbor som man doppar i en dipp, och i detta fall senap och honungsdipp. Jag hittade det på Willys för 28 kr, och då är det enbart fyra st grillklubbor.


Nu ska jag lägga ut recepten också. Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar