tisdag 1 februari 2011

Besök av bästa vännen

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge, men känns som jag har haft viktigare saker för mig. Linus och jag har slutat att äta LCHF, men vi tänker mer på vad vi äter, hur stora portioner vi äter osv. Vi rör oss varje dag och så ska det förbli. Det funkade helt enkelt inte för oss.

Idag kommer iallafall min bästa vän, Maria hit. Maria har med sig sin dotter Cornelia som är 10 mån. Dom kommer tjugo över tolv till Jönköpings resecentrum och då ska jag vara där och möta upp dom. Dom ska stanna till söndag så många dagar att umgås på och många kort kommer att tas.
Efter att jag mött upp dom, så ska vi åka till Huskvarna, till willys och handla lite, sedan bär det av hem till Linus och mig, så får dom se hur vi bor. Det ska bli så mysigt med en liten flicka i lägenheten som precis lärt sig gå några steg. Kul att ha någon att umgås med om dagarna också. På torsdag ska vi åka till Ullared, och vi har hyrt en bilbarnstol för 2 dygn, som Linus ska hämta på onsdag kväll, efter jobbet. Ska bli riktigt kul, att träffa dom igen. Förra gången jag träffade Maria och Cornelia så var jag i Norrköping och hälsade på dom. Cornelia var då endast 3 mån, så 7 månader sedan sist. Längtar! På lördag kommer mamma, Johan, Anna och kanske Tommy hit också och fikar, så de också får träffa Maria och Cornelia, blir superkul!

Nu ska jag åka om 25 min, kollar på våra bästa år. Åker när det är slut. Hoppas att ni får en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Hann bara se halva avsnittet idag, råkade sova lite länge ^^ Katterna levde rövare så har sovit så jädra dålig inatt/imorse :P

    Sket också i LCHF, med så mycket fett så så går man ju upp 5kg bara man fuskar med liite kolhydrater eller socker.

    Du borde testa Dukan dieten istället, den är så lätt att följa! Tillochmed på min bakisdag så höll jag mig till det godkända =)

    SvaraRadera