onsdag 9 februari 2011

Dag 01 – En presentation

En presentation av mig som lovat!

Linda är mitt namn, om någon inte har hunnit inse det. Jag fyller 23 år i höst. Jag har pojkvän sedan mars 2010, vid namn Linus. Vi flyttade ihop i Juli 2010, så nu är vi sambos - och det trivs vi jättebra med. Jag är arbetslös för tillfället, men deppar inte ihop för det. Hoppet lever kvar och tar en dag i sänder.

På fritiden tycker jag om att gå och shoppa, men även ta en god fika med vänner. Jag älskar allt som har med film att göra, men även att lyssna på musik. Det är alltid mysigt att gå på promenader, gärna hand i hand med pojkvännen. Jag tycker om att skriva i min blogg, om tid finns.

Jag är en person med mycket humor och har aldrig långt till ett skratt, ett roligt skratt enligt vissa. Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet så jag lever nog länge.

5 saker du inte visste om mig:
- Jag är livrädd för ormar!
- Jag gillar inte när det är oordning.
- Jag tycker faktiskt det kan vara kul att städa ibland.
- Jag har varit på tvinspelning till "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" i göteborg.

1 kommentar:

  1. Usch, jag också livrädd för ormar!
    La till det på mitt nr 1 inlägg nu, hade inte lagt till det där... Men har skrivit om det flera gånger genom åren.. ^^

    SvaraRadera