onsdag 20 april 2011

Fick present av pojkvännen

Som jag skrev här så trodde jag inte att min pojkvän skulle komma ihåg att vi hade varit förlovade i en månad igår, eller att vi varit tillsammans i 13 mån. Men tänk, att det hade han inte glömt bort alls. När han kom hem från jobbet så hade han köpt med sig en liten present till mig. Men vad dum jag kände mig som inte hade köpt något till honom - men sedan kanske man inte behöver ge varandra något varje månad heller, då blir det dyrt.

Men jag fick iallafall två små böcker, men inte vilka böcker som helst - utan receptböcker! Det är ingen hemlighet att jag tillbringar mycket tid i köket, att jag älskar att laga mat. Jag älskar receptböcker så man kan få lite inspiration till nya maträtter att testa.

Det är böckerna längst ner jag fick igår. 1 boken är en receptbok över muffins och kakor - fanns hur mycket som helst, och det ska bli kul att testa lite nytt. 2 boken handlar om choklad! Och vem gillar inte choklad? Jag älskar choklad - ibland för mycket kanske. Den boken kommer användas flitigt här hemma. Den boken ni ser på översta hyllan av jag fått även den av pojkvännen. Precis som rubriken lyder så finns det 1 miljon olika menyer - 3 rätters menyer.

Dagens middag som serveras här hemma är ugnstekt lax med kokt potatis och någon god sås. Nu ska jag börja med maten för mannen är nog hemma snart nu. Ha en fortsatt trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar