tisdag 19 april 2011

Sitter ute och läser

Jag sitter ute och läser grillrecept och dricker kaffe, och jag må säga att det ser jättegott ut. Ska be pojkvännen att laga till lite som finns där i.

Annars så njuter jag av det underbart vackra vädret. Städningen är klar, och det luktar gott i lägenheten - dock inte citron som jag skrev utan det fick bli "vilda bär", eftersom citronen var slut. Men den luktar jättegott också - om inte godare.

Försöker få tag
i min mormor, ska fråga om hon vill äta påskmiddag med oss på lördag. Vore mysigt om hon kom. Vi blir ju några stycken här som ska äta. Jag och pojkvännen självklart, men även min mamma och syster. Min bror och hans tjej kanske, och mormor också då.


Nu ska jag sola vidare ute på altanen. Längtar tills mannen kommer hem.

1 kommentar:

  1. Ja, vi har en OBH-nordica riskokare. Det är en kombinerad riskokare/ångkokare liksom som jag använder både till grönsaker och ris.

    SvaraRadera