tisdag 19 april 2011

Fullmånen

När det var fullmåne i söndags så passade jag på att ta ett kort. Jag tyckte att det var så otroligt vackert och den såg så fridfull ut. Jag har dock inte publicerat den, eftersom jag inte haft en tanke på det - men nu kollade jag igenom kameran och måste publicera den.

Och jag vet, att det är röd färg i bilden men det skiter jag i eftersom jag inte är proffsfotograf, utan en amatör så gör det ingenting tycker jag. Men visst är det vackert ändå? Jo det tycker jag allt!

När jag ändå
var i fönstret och hängde så tog jag en bild på vår gröna växt som står i fönstret. Den har växt hur mycket som helst sedan vi köpte den och den är ståtlig! Men visst ser den dammig ut? Kan den väl ändå inte vara - eller?

Nu ska jag sola vidare, ha en trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar