tisdag 12 april 2011

Tillbaka i bloggen

Som ni ser så har jag haft ett lite uppehåll, pga att jag haft andra saker för mig och helt enkelt inte haft någon inspiration till att skriva överhuvudtaget - men tänkte ge det ett nytt försök. Jag ska försöka skriva oftare, men det kommer dock inte bli varje dag utan då tiden finns.

Dom sa på nyheterna igår att det skulle bli regn idag, men man vet ju aldrig om man kan lita på nyheterna och denna gång ville jag att dom skulle ha fel. Det var jätteskönt ute på förmiddagen, solen sken och himlen var blå. Nu är det tvärtom, himlen är molnig, och solen skiner inte längre. Denna gång tror jag faktiskt att nyheterna hade rätt - för en gångs skull.

Jag passade iallafall på att ta mig en långpromenad på förmiddagen, och det gjorde jag helt rätt i. Det var hur skönt. Jag ser verkligen fram emot promenader nu, det gjorde jag inte innan, men jag fick ett par walkingskor av min pojkvän, som är jättesköna och kan gå längre och fortare med hjälp av dom. Vi ska ut och gå senare också när pojkvännen kommit hem från jobbet, som blir runt fem idag.

Min syster Anna kommer hit idag efter skolan som slutar 13.20. Det ska bli mysigt att umgås med syrran. Nu ska jag ta tag i diskberget, och efter det kommer nog Anna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar