måndag 30 maj 2011

Besök av väninnan

Nu har min väninna gått hem för hennes son började bli trött och ville ha middag. De har varit här på fika - jag bjöd på kaffe och kladdkaka, digestivekex åt lilleman. Det är alltid lika mysigt när man får sällskap av Beatrice, jag är så otroligt glad att vi har börjat att umgås igen - att vi hittade tillbaka till den fina vänskapen vi delar.

Snart kommer Linus hem och då blir det middag - vad det blir för middag har jag inte klurat ut än, tror det får bli något smidigt idag så man får mer tid ute i solen.

Imorgon ska jag äntligen på möte med AMA och naturligtvis hoppas jag på det bästa - för vår framtid, att det kan hjälpa mig på väg ut mot arbetslivet. Så håll tummarna för mig - och kommer självklart att skriva hur det gick på mötet. Imorgon ska jag dock också kolla på bal, så vet inte riktigt när jag skriver, eftersom jag inte kommer att åka hem emellan, och vet inte om jag tar med mig datorn.

Njut av det fina vädret nu, för det ska jag göra!

1 kommentar:

  1. Synd att du inte kan bevara den vänskapen vi hade/har.......

    SvaraRadera