måndag 30 maj 2011

Svar på kommentar: Till Maria

Jag går hela tiden runt och frågar mig själv vad jag gör för fel, hur jag gör det, vad jag säger för fel osv - lättare blir det inte när du ignorerar mig och säger vad som är fel ibland flera månader efter när jag inte kan göra någonting åt det. Säg det direkt så jag får chans att förklara mig istället. Det tar för mycket av min energi att bråka och försvara mig, utan min energi borde jag lägga på att söka jobb och må bra! Du tror att jag bara är vän med dig för din dotter? Hur kan du tro det ens om mig?! Jag har varit din vän i flera år innan du ens fick barn. Jag älskar dig för att DU är DU, och inte för att du har barn. Jag har gjort precis allt för er båda.

Jag vet inte vad jag ska säga - jag kan ju inte säga att jag mår bra precis angående det som händer mellan oss - men vet inte vad jag ska göra för att du ska bli nöjd?

"Ibland önskar man bara att allt kunde vara som förr"

1 kommentar:

  1. Jag har sagt vad som är fel och tycker att du ska kunna tänka själv. Är det socialt att sitt på facebook när vi umgås när vi ej ses så mkt?
    Ja satt när ja var hos dej när vi skulle sova typ, för ja prioriterade mina vänner.....

    tycker bara inte en vän ska behöva säga till om en sådan sak......

    SvaraRadera