fredag 27 maj 2011

God morgon!

Igår var vi ju som sagt på Ullared Gekås och jag orkade inte sätta mig och skriva blogg, vi var hos min syster och hennes kille när vi kom hem. Skulle lämna lite saker som jag hade köpt åt dom. Vi kom hem till 20.00. Då kom jag på att vi skulle dammsuga med det nya munstycket(köpt på Gekås!) Funkade alldeles super! Lite bilder på vad jag köpte kommer en annan dag.

Idag ska jag träffa min väninna, finaste Bea som ska hänga med till Jönköpings marknad idag. Min syster ska med och även min mamma en sväng. Det kommer att bli en rolig dag, för det är det alltid denna dag. Hoppas man hittar något fint i klädesväg idag.

Jag ska åka om 45 min hemifrån, och idag är jag ganska trött - men vad gör det. Ikväll så blir det grillning med Bea också och hennes sambo. Ska bli så gott med grillning!

Nej får skriva mer i eftermiddag om jag hinner innan vi får besök. Nu ska jag göra mig iordning och äta lite frukost. Hoppas ni får en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar