måndag 30 maj 2011

Helgen som varit

Förlåt, jag har inte uppdaterat på flera dagar, enbart för att jag inte har haft tiden eller orken till det. Denna helg har det ju som sagt varit Jönköpings marknad som det är en gång per år - och för mig är det tradition att gå dit. Helgen har varit fullpackad av alla dessa roliga saker vi har gjort & hittat på.

I fredags så var jag hos min syster och hennes kille och hälsade på och dessutom så var vi på marknaden - hittade lite saker som alltid bl.a ett linne som blir snyggt till i sommar. Linus kom och hämtade mig efter jobbet. Vi åkte hem och Linus duschade snabbt. Vi skulle nämligen få besök 18,15 av finaste Beatrice med familj. Vi grillade och kollade på film - det var mycket prat och mycket lek.

I Lördags så tog jag & Linus sovmorgon - vi var rejält trötta. Sedan duschade jag och vi åt frukost. Vi åkte ner på stan(var marknad även denna dag - men inte lika mycket folk). Linus ville åka ner och kolla lite han med, eftersom han jobbade dagen innan. Men denna dag hittade vi ingenting. Senare åkte vi bara hem & kollade på "En mor till salu" - sett den och vad tyckte ni? Vi tyckte inte att den var något att ha egentligen, inte så rolig som man trodde.

I går så var det ju Mors dag, och vi åkte ut till min mamma med lite blommor, present och en skrap-pyramid men hon vann ingenting, typiskt! Sedan har vi bara varit hemma och myst älskling och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar