torsdag 9 juni 2011

Full fart här hemma!

Som rubriken lyder så är det full fart här hemma. Jag har precis satt på lite kaffe till mig själv, och ska strax äta lite frukost. Idag är det full fart hela dagen kan man säga. På förmiddagen ska jag förbereda middagen, jag ska storstäda, kolla i garderoben om jag har några kläder till systers student imorgon, och hinna duscha - och allt detta innan tolv. Panik? Ja!

Varför jag ska hinna allt innan tolv är för att jag ska åka ner till Huskvarna, för att gå på ett möte hos AMA idag, kan väl inte säga mer än att jag är nervös - jävligt nervös faktiskt! MEN det kommer att gå hur bra som helst, jagar bara upp mig själv i onödan. Vad vi ska prata om på mötet är hur vi ska göra, ska det bli mer praktik eller inte? Inom vad ska jag jobba med och inte? Det finns många frågetecken och det ska jag helt enkelt få hjälp med att besvara.

Det ösregnar nu, märkte jag - fast det är ganska tur det, för lär bli en svettig dag annars. Då kan jag ha chinos på mig idag, och inte kjol. Jag är fortfarande helt röd på kroppen så vi kan låta den vila lite - har dock inte lika ont längre. Regnar det idag så kanske det inte regnar på studenten imorgon, smart va?

Efter mötet idag så ska jag åka in till stan, där jag ska göra lite mer ärenden. Jag ska hitta studentsak som man hänger runt halsen till syster, även en riktigt studentpresent, och jag ska till systembolaget. Efter allt ska jag hem, ta en dusch och börja med middagen!

Vi får hoppas att Linus kommer hem någorlunda idag(igår kom han hem vid kvart i nio, ja på kvällen!) så att vi kan åka och kolla på en sak till Anna. Jag kom på värsta presenten till henne, men det måste vi fixa idag, och ganska mycket att göra med det innan, men lär hon bli glad över presenten? Absolut!

Tack för era tips på studentpresenter, som ni skrev -jättesnällt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar