torsdag 9 juni 2011

Jag har fått sommarjobb!

Mötet idag på AMA gick helt över förväntan! När jag kom dit och fick gå in på hans kontor, så fick jag fylla i en ansökan till lite sommarjobb, och sedan så sa han att vi skulle gå upp en trappa - till Jönköpings kommun och lämna min ansökan. Visst tänkte jag.

Jag möttes av en jättetrevlig tjej som tog emot min ansökan, kollade igenom den lite snabbt,så att jag inte hade missat att fylla i något - trodde jag! Hon sa att jag skulle slå mig ner och vi pratade lite om mina erfarenheter osv. Sedan sa hon "Grattis, du får jobbet". Jag bara tänkte "Va, hur gick detta till?". Jag visste inte ens om att jag skulle fylla i en ansökan till dom, men det tyckte min handläggare på AMA att jag skulle göra - vilken tur!

Men fasen så kul det är. Mamma blev överlycklig för min skull. Min syster likaså. Linus vet inget ännu, får han veta när jag kommer hem. Anställningsavtalet fick jag direkt idag! Jag är så glad att jag vill spy!

Nej nu kommer Linus snart hem, då blir det middag och sedan ska vi iväg, och kolla en sak till Anna i studentpresent. Sedan ska vi hem till Anna eftersom jag ska fläta hennes hår, hon vill ha lockigt imorgon!

2 kommentarer:

  1. Använd sig bara av platttång och gör lockar med den det tar ca 4minuter att göra korklockar med platt-tång..

    SvaraRadera