onsdag 24 november 2010

Sjukdagar

Dom senaste två dagarna har jag inte känt mig speciellt kry. Jag har inte haft någon ork till något, och jag måste säga att jag har världens finaste pojkvän. Igår när han hade jobbat klart så åkte han och handlade massa goda saker till mig - som choklad tex.

Idag ska han få en härlig middag. Det blir en löksoppa med champinjontoast. Jag brukar aldrig göra soppor själv - men det är så gott med soppa nu i detta snöväder som råder ute.

I lördags så var jag och Linus i Vetlanda, och träffade hans familj och några bekanta till dom. Vi var och körde go-cart. Det var tolv som körde och fyra st som kollade på - jag var en av dom som kollade på. Linus pappa kom på förstaplats - inte illa alls! Efter det så åkte alla och köpte pizza, sedan åkte vi hem till Ann och Lasse som de hette. Jättefint hus och alla var så trevliga. Vi stannade till tolv, och skulle sedan åka hem - vi var hemma runt ett tiden.

På fredag kommer min bror hit och ska sova hos oss, eftersom vi ska till Ullared på lördag - äntligen! Det blir jag, Linus, Anna, Tommy och Johan. Full bil alltså. Det kommer bli så skoj!

Nu ska jag börja med maten, och hoppas att Linus kommer hem snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar