torsdag 14 april 2011

God morgon!

God morgon på er. Jag har precis duschat, och fixat iordning mig. Pojkvännen och jag ska strax äta frukost tillsammans, efter att han har diskat klart. Han är ledig idag, så skönt. Idag blir det som sagt en tur till svärfar, och byta däck på bilen. Linus frågade mig imorse om vi skulle ta en tripp till Kalmar, för han hade tydligen hittat en bil där som han blev intresserad av. Men vi får väl se hur det blir med det.

Mamma ringde mig kvart i nio, då sov vi. Men jag vaknade iallafall, och hon skulle åka till Huskvarna Vårdcentral och sedan handla. Vi ska skjutsa hem henne sedan med alla varor, och efter det ska vi till Vetlanda.

Tog en bild som jag skulle lägga in på vår vackra omgivning - men batteriet dog så då orkar jag inte.

Ha en underbar torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar