onsdag 13 april 2011

Skön promenad

Det var skönt att gå ut på en promenad, lite kallare idag men ändå skönt. Idag lyssnade jag på musik medans jag gick - idag fanns ju inga fåglar att lyssna på. Promenaden som jag går 2 ggr per dag, är en bra promenad att gå. Det finns både upp- och nedförsbackar, det finns raka sträckor, det är natur runt omkring, och ett bostadsområde - så det finns alltså mycket att titta på.

Nu ska jag fixa mig en snabb lunch, blir bara korv med bröd idag. Då pojkvännen redan är på väg hem. Så blir middag tidigare idag istället. Idag blir det iallafall fiskgratäng till middag - det ska bli gott! Efter lunchen, ska jag in i duschen, och plocka lite här hemma.

Jag blir så trött på folk som inte förstår, att dom inte bara låter folk gå vidare med sina liv - och anklagar andra för det dom gjort. Helt obegripligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar