onsdag 13 april 2011

Sovmorgon

Tog sovmorgon idag, för kollade ut på altanen runt nio när jag vaknade och då var det inte så fint väder, helt grått och trist. Kändes som att det skulle börja regna precis i vilken minut som helst. Så ställde om kl till 10 och nu känns det bra igen. Det har inte regnat ännu, men det lär börja snart. Jag ska iallafall ta mig ut på en promenad efter att jag ätit frukost till "våra bästa år".

Jag vet faktiskt inte vad som händer idag, förutom de vardagliga sysslorna. Funderar på att göra en spa-dag hemma, ta en lång dusch, ta ansikts -och fotmask, måla naglarna osv.

Min pojkvän är ledig imorgon från jobbet, som varje torsdag. Vi ska åka till Vetlanda på eftermiddagen, för han ska byta däck på bilen. Han bodde ju i Vetlanda innan vi flyttade ihop, och har därför sina sommardäck i ett "däckgarage", eller vad man ska kalla det. Men nu ska han då ha det hemma istället. Vi har mer plats, om vi bara städar i förrådet och vinden. Sedan ska vi även åka till Svärfar en sväng, precis lagom tills han slutar jobba imorgon.

Nu ska jag göra frukost medans det ändå är reklam, hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar